Obiective generale

 Obiective generale ale proiectului de materializare a Drumului Vinului Dealu Mare: 

  • promovarea judeţului Prahova ca destinaţie pentru turismul oenologic
  • creşterea numărului de turişti în zonă
  • creşterea numărului de unităţi de cazare, restaurante în zonă

  Proiectul de materializare are 2 componente : una B2B şi una B2C 


1. Componenta Business to Business

Scop :  materializarea produsului turistic Drumul Vinului prin dezvoltarea și promovarea unor pachete turistice care să cuprindă degustări de vin, vizitarea 1 sau 2 obiective  turistice, transport, 1 sau mai multe mese și cazare pentru pachetele de 2 zile.

Public ţintă initial: agenții de turism, hoteluri în Ploiești, București și Prahova, în general

Public țintă final: oamenii de afaceri cazați la hotel care caută activități pentru week-end, turiștii care caută excursii opționale la recepție, clienții agențiilor de turism și angajații firmelor importante

Obiective:

  • creşterea numărului de turişti în zonă
  • crearea unor pachete turistice pe acest drum de 1 zi si 2 zile
  • realizarea unei rețele de distribuție a acestui pachet

Mod de realizare:

  • În 2014 s-a organizat Conferința "Ruta culturală Drumul Vinului Dealu Mare", pe 9 septembrie la Conacul dintre Vii****  Urlați, urmată de o incursiune pe Drumul Vinului, tip infotrip.
  • Degustări de vinuri cu specialiști la Târgul de Turism al României, în standul APDT Prahova, în 2014.
  • Realizarea de materiale de promovare și distribuirea lor partenerilor (hoteluri și agenții în principal, apoi firme importante)
  • Promovarea continuă a Drumului prin alte mijloace: site, pagina facebook, newslettere, târguri de turism (TTR 13-16 martie 2014, ExpoVacanța 4-6 aprilie 2014, Târg Chișinau 10-13 aprilie 2014)

 

2. Componenta Business to Consumer

Loc de desfaşurare : hoteluri, agenții, firme mari prin parteneri, târgurile de turism (Târgul de turism al României, ExpoVacanța, Târgul de turism de la Chișinau, la fiecare ediției începând din 2014)

Scop :  promovarea produsului turistic Drumul Vinului

Public ţintă: potentiali turişti români şi străini

Obiective:

  • creşterea numărului de turişti în zonă
  • crearea obiceiului de consum
  • promovarea judeţului Prahova ca destinaţie pentru turismul oenologic

Mod de realizare :

  • Distribuirea de materiale de promovare a pachetului turistic Drumul Vinului
  • Oferirea de informații prin intermediul site-ului, paginii de facebook s.a.
  • Ajungerea cât mai aproape de potențialul turist (hotel, agenție, firmă)